Reisverhalen

Aca in de buik van Galaxy! 30 jul. '13 Turku, Finland 2
Oud, maar toch nieuw, of is het andersom? 29 jul. '13 Turku, Finland 2
Codes, codes en codes 28 jul. '13 Turku, Finland 1
Zomer in Finland 27 jul. '13 Loviisa, Finland 0
RUSteloos, RUStiek, Rusten, beRUSten, RUStig, welteRUSten 26 jul. '13 Sint-Petersburg, Rusland 1
Gestreste stretch-limo's 25 jul. '13 Sint-Petersburg, Rusland 3
Niet alleen Tina en Marina komen uit Napoli 24 jul. '13 Sint-Petersburg, Rusland 3
Sjaakski Drooghski wil ook zo'n trappenhuiski...... 23 jul. '13 Sint-Petersburg, Rusland 4
De ontdekking van het thermisch middelpunt 22 jul. '13 Sint-Petersburg, Rusland 1
YOU STOLE MY BAG AND DOCUMENTS? 21 jul. '13 Sint-Petersburg, Rusland 5
Van een hittegolf naar een koud Sint Petersburg 20 jul. '13 Sint-Petersburg, Rusland 1
ACA ontvangt een ster!!! 19 jul. '13 Sint-Petersburg, Rusland 8
Een overgangsetappe, ook wij krijgen last van ons kruis... 17 jul. '13 Rongu, Estland 2
Door de ratten besnuffeld en hobbits paradise en de TWEE K. gepasseerd! 16 jul. '13 Bubių seniūnija, Litouwen 3
Suikertaarten, okselzweet en de Heilige Anna 15 jul. '13 Vilnius, Litouwen 3
Acadiane in het Russisch nieuws! 14 jul. '13 Kaliningrad, Rusland 2
French Connection in Kaliningrad en de kluts kwijt 13 jul. '13 Bražuolė, Litouwen 4
Het vergeten arbeidersparadijs en de Russische Beer is gewapend met een stempelapparaat 11 jul. '13 Kaliningrad, Rusland 12
Een meer is geen zee, maar soms is een see wel weer een meer 8 jul. '13 Feldberg, Duitsland 6
Hollandse piepers mogen Rusland niet in, Sjaak en Willem wèl! 26 jun. '13 Terherne, Nederland 4